Účinné cviky na břicho

8. ledna 2010 v 21:59 | Limina |  Cvičení
ZKRACOVAČKY V LEHU POKRČMO

1.S chodidly na zemi (sedy-lehy), nebo ve vzduchu (zkracovačky) s koleny přibližně v pravém úhlu, ruce mějte založené za hlavou. Cvik se provádí se stále mírně zakulacenými zády. Podložky se dotýkejte pouze v bederní oblasti , cvik opakujte opět vzhůru. 2. V horní poloze se zastavte nejlépe v pravém úhlu vzhledem k podložce. Provádějte minimálně ve 3 sériích po 20 opakováních.
Tip:Nejprve provádějte cvik s rukama za hlavou, pak dejte ruce na prsa a nakonec volně podél těla to vše v jedné sérii.

SKLAPOVAČKY
1.Vleže na podlaze vzpažíte a současně zvedáte natažené ruce a nohy, až se dotknou nad tělem. Provádějte plynule stále s mírně zakulacenými zády. 2. Podložky se dotýkejte pouze v bederní oblasti , cvik opakujte opět vzhůru. k podložce. Provádějte minimálně ve 3 sériích po 20 opakováních.
Tip: Provádějte cvik s rukama za hlavou. Začátečníci začínejte s rukama volně a pak postupně zvyšujte obtížnost.
ŠIKMÉ SEDY LEHY
1. Při kontrakci rotuje hrudník vůči fixované pánvi, rameno spolu s nataženou rukou, nebo skrčeným loktem se přibližuje k protilehlému kolenu. Cvičí šikmý břišní sval spolu s přímým a příčným svalem břišním, ohýbačem kyčelního kloubu a přímým svalem stehenním. 2. Cvik provádějte se stále mírně zakulacenými zády. Podložky se dotýkejte pouze v bederní oblasti , cvik opakujte opět vzhůru. V horní poloze se zastavte nejlépe v pravém úhlu vzhledem k podložce. Cvik se provádí minimálně ve 3 sériích po 20 opakováních.
Tip: Nejprve provádějte cvik s rukama za hlavou, pak dejte ruce na prsa a nakonec volně podél těla to vše v jedné sérii.
PODSAZENÍ PÁNVE PROTI TÍZE DOLNÍCH KONČETIN
1. Vleže na zádech, trup fixujte upaženýma rukama, podsaďte pánev a vysuňte dolní končetiny svisle vzhůru. 2. V dolní poloze se hýždě jen lehce dotknou podlahy a ihned se vrací zpět. Provádějte ve třech sériích po 20 opakováních.
Tip: Pokročilí mohou v horní poloze chvíli vydržet a zesílit tak kontrakci. Další možností je podsazování pánve na šikmé lavici, lehčí je podsazování pánve od země vleže, kolena ohnutá v pravém úhlu a nohy natažené na lavici.
POSILOVÁNÍ DOLNÍ ČÁSTI ŠIKMÝCH BŘIŠNÍCH SVALŮ
1.Cvičící leží na zádech, trup fixuje upaženýma rukama, spouští a zvedá nohy střídavě na jednu a druhou stranu. 2. Spolu s nohami rotuje pánev a páteř. V dolní poloze se nohy jen lehce dotknou podlahy a ihned se vrací zpět. Provádí se ve třech sériích po 20 opakováních.
Tip: Během cvičení nezvedat ramena ani lokty od podložky a mít neustále podsazenou pánev. Pokročilí mohou nohy více natáhnou
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 bibi12345 bibi12345 | Web | 8. ledna 2010 v 22:06 | Reagovat

hezu blog

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama